förbannade jävla skit

Jag är så irriterad och jag måste verkligen få ut mig det. Tydligen är det någon gud däruppe som inte vill att vi ska åka iväg. Att boka flygbiljetter gick som på räls, fick bokningsnummer och allt direkt. Däremot att boka hotellet gick inte lika bra, något med mitt kort kanske..? Vad vet jag egentligen, sur blev jag i alla fall. Så ber mamma boka, vilket funkar galant. Himla konstigt. När jag sedan ska kolla min mobilbank ser jag att jag har ett reserverat belopp för samma summa som hotellet kostade, panik! Och idag precis när jag slutat hade jag missade samtal från Apollo, ringer upp och får jättekonstiga besked. Vår betalning var tydligen sen (?) och detta bara för att det var helg. Betalade liksom in den det första jag gjorde sen jag bokat platserna åt oss. Så nu är det 100kr dyrare/person, piss i atlanten kan det tyckas. Men tycker att det är konstigt att jag ska behöva drabbas av detta bara för att det är helg. Nu har mina pengar kommit in och det flyg vi ska med kostade i eftermiddags 798 kronor istället för 1198 som de försöker intala mig när jag pratade med dem. Om jag är arg? ATT jag är. Kunden i fokus är det då verkligen inte, men de ska i alla fall ringa upp mig imorgon och då ska jag minsann kriga för mig. DET om något har jag lärt mig den senaste tiden. Trött att bli trampad på, blir det alldeles för ofta annars ändå..

Men nu biter jag ihop, det löser dig. Det reserverade beloppet kommer de troligtvis inte att dra och jag ska vara mitt snällaste jag när jag pratar med Apollo imorgon så gör så att det blir som det vi bokade. Tänker nämligen strejka om de tvingar oss att betalaför att DE har gjort fel. Skiter i att det står i deras policy, hade de velat ha ett kontoutdrag kund de minsann ringt mig hela helgen så hade jag skickat iväg det. Svårare än så är det inte :D

Om vi kommer iväg ser vårt hotell ut så här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0