7 maj

Hej!

Det var en bättre dag igår, thank god! Jag mådde bra, vädret har valde att blomstra igen och det var fredag. Kunde ju knappast bli bättre. Hade egentligen inte planer alls för vad som skulle hända på kvällen men åkte ner till Carro efter jobbet i alla fall och vi hittade ett flyg vi bokade. Fatta vilket glädjerus det var att veta att vi åker iväg. Pratade med min chef innan vi bokade och hon bara: "Ja, men det är väl klart att du ska ha semester!" Så nästa söndag 20:40 landar vi på Rhodos och har en hel vecka full med bad, strand, sol, pool och vilda nätter! Can't wait!


Efter att vi bokat satte vi igång och festa i samma takt som alla kom. När Elina sen kom åkte vi in till Jocke och så gick vi till Harrys när det var dags. Hade svinkul verkligen, vi dansade loss på dansgolvet tills klockan 3 ungefär då var det dags för oss gamlingar att gå hem och sova.

Vaknade runt 10 nånting och gjorde inte alls för mycket. Tog en runda på stan innan vi bestämde oss för att åka hem. Elina åkte till Kuggeboda och jag till Ledja. Sen jag kom hit har jag hunnit prata med B, kollat på film med mamma, ätit en jättegod mat. Nu är det dags att röra på påkarna igen, mot Kuggeboda. Därefter får vi se vart vi tar vägen. Nu är dessutom min nya skiva färdigbränd så det brinner i knutarna, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0