malmöööööe

Hoho, är det någon där? Är faktiskt riktigt förvånad över att folk går in här trots att det är lika livat som i Fritzels källare. Nä skojar bara, där lär det ha varit livat så många som de var. Men vad har jag gjort då? Kan man ju undra eller så gör man det inte.

Eftersom jag har gjort ganska mycket sen dess blir det i punktform istället, effektivare så!

- I fredags drog jag till Kuggeboda! Red en runda med Elina och efteråt åkte vi in till Ronneby för att äta, riiiiktigt gott! Efteråt däckade vi i soffan, as usual..
- Segade på morgonen men tillsluuuuuuuuuut kom vi iväg till Malmö! Mötte upp Olivia och åkte sedan mot lund, jag och Elina. Tanken var att vi skulle delta i valborg där men eftersom vi var så sena åkte alla typ hem när vi kom :( Så vi gick upp till Henke istället där det var hemmafest, hade vi bara stannat tillräckligt länge hade vi nog gått in i samma party-mode!
- Satt och snackade om abonnemang med tre chommar (?) för att vi inte hade något bättre för oss
- Gick vilse trots att vi hade tågstationen rakt framför näsan..
- Mötte därefter upp Viktor och hans kompisar för lite snack på torget i Lund innan vi drog tillbaka till Malmö & Olivia.
- Var i en Pilgrimsdagssjö(?)parken och njöt av dagens sista värme innan vi kollade på showen och brasan.
- Gick på en sweet hemmafest hos en snubbe någon av oss knappt kände
- Därefter till en annan fest där vi trodde skulle vara värsta draget, vilket det kanske inte var. Blev lite pömsiga så tog en taxi hem.
- Gick på stan och chillade innan vi åkte hem på söndagen!

Tågstationen i Lund, enda bilden därifrån..

Vi bestämde oss för att rida på renen, konstigt nog var vi fortfarande nyktra här..

"majbrasan" i Malmö

Mina tjejer & jag ♥

På hemmafest nr.1

Som var hemma hos honom.

Tog inte fler bilder, var inte alls på det humöret. Trist, men så kan det bli ibland. Hade i alla fall en jättefin helg och jag känner på mig att det kommer komma massor med såna nu framöver :) Har inget planerat inför denna helgen men det kan vara skönt det med. Vet ju ändå att vi alltid hittar på något i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0