Elina Gästbloggar

Åh my good, mitt första blogginlägg i historien har nu kommit :D Frågan är ju bara vad fasen jag ska skriva liksom...Om jag är avundsjuk på Nats förresten som sitter i Marmaris just nu med underabrt folk, sjukt gött väder, massa alkohol så det bara sjunger om det och en kycklingkebab som kommer som ett brev på posten om man bara ringer ett samtal. Näää varför skulle jag vara avundsjuk när jag bara kan cykla 5 minuter så kommer jag till kuggeboda beach och kan hoppa i i 10 gradit vatten för att  sedan ligga och huttra på bryggan i blåsten, eller kanske sitta och plugga hela natten så jag någon jävla gång blir klar med denna kursen, eller varför inte jobba någon extra dag, nej nu ska jag inte vara sån :P Är jätteglad för din skull Nats en semester behövde du <3

Ja när jag nu ändå ha satt min fot i bloggvärlden så ska jag nog ändra lite på designen, tjaa ägaren kan ju inte göra så mkt där borta ändå och denna designen har aldrig varit min favvo, min favvo var den med massa bilder, det var grant. Tror iof inte att hon oroa sig eftersom hon vet hur grymt dålig jag är på teknik ;)

Eftersom hon inte skrev några max inlägg så får jag fortsätta med fler inlägg ikväll eller imån för nu ska jag till stallet tiden tickar och detta lilla inlägg tog mig en stund, men först ska jag ge mig på att lägga upp en bild ;P

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda B

Vilket läckert inlägg! :)

2011-05-27 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0