11 maj

Godkväll! ;)

Håller på att packa inför resan och alla som känner mig vet att jag är SÄMST på att göra det. Får alltid med mig för mycket och dessutom glömmer jag nästan alltid det viktigaste. Inte alls smidigt alls. Så nu försöker jag verkligen få med mig allt jag faktiskt BEHÖVER. Inte massa onödiga prylar. Gäller att vara ännu sparsammare med kläder då vi bara får ha med oss 15 kg och då är väskan inräknad :(

Men det kommer nog gå som en dans. Vad annars? Är så pepp inför denna resan, så sjukt sugen på värme nu alltså. Och inte blir man direkt mindre peppad när man ser att det kostar 7000kr/person om vi hade beställt både flyg och hotell med Apollo, vi betalar bara 3000 :D Gäller att vara smart när man bokar, blir oftast billigare om man bokar allt för sig.

Annars då? Jo, finfint! Allt rullar på så som jag vill att det ska göra nu faktiskt. Trivs som fan på jobbet (har jag väl i och för sig gjort hela tiden..?) har en underbar familj, världens bästa vänner och en helt fantastisk resa som väntar. Kan ju inte bli bättre. Även om allt känns så där för bra så har ju alla sina toppar och dalar, att jag nu är på en topp är skönt. Inte alla dagar kan ju vara den andra lik liksom.

I helgen blir vi återförenade, wiiiiho

Nu ska jag fortsätta packa, önska mig lycka till! (lär behövas..) Därefter får vi se om det blir någon tripp in till staun igen. En annan har ju sovmorgon imorn vilket kommer sitta riktigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0