10 april

Hemma och riktigt sliten i både huvud, ögon & kropp.

Har haft en bra arbetsdag och efter jobbet drog jag till Kuggeboda, gjorde ett stopp i Listerby med. Elina stod nämligen där och sålde jordgubbar så det blev lite skitsnack och provsmakning av några gubbar =) Sen åkte jag till stallet och tog ut Chappe på en runda i skogen eftersom att han har skor numera. Blev även några varv i paddocken men är inte alls nöjd med dagens insats, men man kan inte alltid vara på topp!

Nu är det TV-kväll som gäller. Är nyduschad och slappar i soffan! Orkar inte med någonting mer ikväll, känns som om jag har kola i huvudet. Imorgon äre jobb och efteråt ska jag till Ledja för att packa ihop allt jag har däruppe till resan. Inte många dagar kvar, wiho! Förresten.. blev ingen dubbelbokning på hotellet, mamma ringde och kollade om de dragit mina pengar från mina kort. Så det blev bara 100kr dyrare än vad vi först räknat med, viiiilket vi nog kan leva med (a)


Nu ska jag fortsätta att slappa, orkar nämligen inte med datorn något mer.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0