7 mars

Hej på er! Redan hemma, erkänn ni tappade hakan av förvåning? Det gjorde jag med när Sabina sa att vi började samtidigt idag klockan 07.45! Men inte mig emot då det är hur skönt som helst att vara hemma så här tidigt :D Synd bara att jag inte hade samma tid resten av veckan, men what to do? Något som med suger getballe är att jag bytt tid och då fick jag jobba nu på söndag istället som jag inte alls kom ihåg tills Sabina påminde mig idag. Antingen får vi ställa in Karlshamn som jag absolut inte vill göra eller så blir det en lugn kväll. Eeeeller så byter jag så jag jobbar på lördag istället, får se hur vi löser att.

Gårkvällen spenderades här efter att ha haft brudarna på fika och lite panikartat åkt till jobbet för att inte missa att önska schema till maj. Efter det körde jag hem med Niclas och spenderade resten av min söndag i Ledja! Fick jättegod fisk med potatis och remouladsås till middag och så kollade vi på Solsidan och det lilla av Wallander jag hann se innan jag somnade. Var nämligen sjuuukt trött eftersom jag inte kan sova längre på morgonen, väldigt konstigt då man kunde sova bort hela dagen innan!


Älskar denna bilden på Chappe, han ser så lycklig ut! Precis som om livet inte kunde bli bättre! Det gör mig så glad att det börjar bli fint väder igen för det kliar i fingrarna att åka ut till Kuggeboda och min guldiga ögonsten. Så ett par skor och vi är redo igen!

Nu ska jag laga mig lite mat!
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0