5 mars

Hejsan. Kom hem för ett tag sedan, har varit hos Johanna & c/o idag nämligen! Alltid lika trevligt och så fick jag lämna mina presenter till Milwa eftersom jag missade hennes födelsedag förra helgen när jag var i Jönköping som den bra gudmor man är! Så idag har vi hängt, lagat mat, kollat i boken jag hade med mig och så snackade vi en massa! Sån avkoppling verkligen!

Och kvällen igår var inte heller direkt krävande. Min pärla Elina kom efter hon hade slutat och vi hade en superkväll med massa chill. Bunkrade upp med chips&dipp, godis, cola och en film. Att det sedan blev massa tjejsnack är ju inte helt ovanligt. Planerade även nästa helg då vi planerar att åka till Karlshamn, alla är välkomna att hänga på! Kommer bli fett, det är jag säker på!

Och nu ska jag snart börja göra mig iordning, har lovat bort mig på fest hos Carro idag för flera veckor sedan! Ska vara hemma hos hennes mamma så det blir lite blandade åldrar! Försökte tjata med mig mamma dit men den gick hon inte på utan hon var mer orolig för att inte få med sig alla saker hon behövde inför hennes semester. Nästa gång sa hon och det hoppas jag hon håller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0