30 mars

Hej hej! Hoppas att allt är bra med er, en annan sitter hemma i Ledja och chillar. Strax börjar Grey's & vår tv-kväll blir komplett.

Annars har jag idag jobbat precis som vanligt och efteråt hade jag bestämt med Nanna & Elina att träffas på tre G för fika. Eftersom det inte fanns nåååååååååågra parkeringar what so ever så var jag riiiiktigt försenad men tjejerna verkade ha överseénde över det! Så vi satt och tjötade ett bra tag innan alla åkte åt varsitt håll.

Vet ni förresten vad vi gjorde igår? Jag tog med Sabina och Hanna först till Kuggeboda där de fick klappa och pyssla med Chaplin vilket de verkade tycka om, who can blame them?! Sen åkte vi till Agdatorp där vi mös med alla små söta lamm. Var lite tuffare denna gången och gick in bland alla får och lamm direkt även om jag fortfarande tycker att tackorna är aningens otäcka. Så där var vi ett bra tag och bara mös med dom, de var så gosiga när man tog upp dem i famnen :) Hanna tog även massa bilder igår med Filles kamera så jag hoppas få några av dem så jag kan visa upp dem här i bloggen!


Men nu börjar Grey's så har inte riktigt tid med detta just nu. Men det var en liten uppdatering i alla fall, och bara det är ju bättre än inget?
Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0