born this way

Godkväll mina fina!

Det förra inlägget skulle egentligen upp igår vet inte vad det var som hände. Men whatever, nu är det ju uppe i alla fall.

Är hemma från jobbet och har svidat om till min nyinköpta mjukisdress som jag skulle kunna bo i! Gjorde ett redigt fynd på Bikbok som det ser ut nu. Så himla skönt verkligen. Så nu sitter jag i köket med datorn vilket är mycket bättre för min rygg än mitt låga soffbord. Missar ju ändå inget bra program då de inte sänder några såna längre. Bara Cougar Town och i tisdags var jag så trött att jag råkade somna innan programmet ens börjat. Inte så lyckat.

Har haft en mycket bra arbetsdag, lilla Sabi var ju på plats igen. Superbra! Har haft ett bra humör och pratat med glada människor vilket gör väldigt mycket med ens humör. För får man bara bittra människor på tråden är det klart att man åker ner i humöret tillsammans med dem. Mer sånt!

Imorgon börjar jag "tidigt", det är ju tidigt för mig. Redan vid 10 nämligen, gött mos! Och efter jobbet är vi bjudna till Emelie som fyller 21 får se om vi hakar på! Grattis i  förskott Svärdet =) (Vi har nämligen 3 Emelie på vår avdelning nu så det är Svärdet, Olle och Emelie som är vårt nyaste tillskott!)


Jag och Elina på tåget in till Jönköping!

Nu ska jag plugga lite.
Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0