veckan som gått

Bloggar på begäran, inser att det ändå var ett tag sen. Har varit ganska upptagen med jobb och annat. Och när jag väl haft en ledig stund har jag velat göra andra saker än att sitta vid datorn nu när det börjar bli fint väder igen, wiho! Så var har hänt sen jag skrev sist? Låt oss se!

  • Har jobbat tisdag, onsdag, fredag och igår
  • Körde mamma till Osby på min lediga dag och medans hon jobbade cruisade jag runt i välkända trakter
  • Varit och hälsat på min fina Chaplin, nu blir det skor på min fina kuse!
  • Hämtat ut mitt körkort, iiiih
  • Har joinat Sabina och Tobbe på deras tacoskväll de har på fredagar, efteråt kollade vi på fiiilm
  • Fick en bil igår som mamma & Niclas kom med efter att jag slutat jobbet igår, såååå söt!
  • Var och såg "Hur många lingon finns det i världen?" igår med Elina, efteråt sussade vi här
  • När Elina lämnade mig ensam har jag städat, men bara lite och börjat tvätta!




Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0