en fin söndag

Godkväll!

Vet ni hur mysigt det var att åka med Nanna till Agdatorp? Jättemysigt! Hon tvingade ut mig på en 5-kilometersrunda i solen där vi letade efter vildsvin & grävlingar och efter det så gick vi och mös med alla små söta lammungar. Vågade t.om gå in till alla får och lamm även om jag stundvis var superskraj att de skulle gå till attack. Nanna insisterade dock med att de var räddare för mig än jag för dem vilket gör dem till totalskraja! Efteråt var det tänkt att vi skulle bygga en koja med Tilda men ingen av oss var särskilt pepp på det förutom Nanna så vi chillade lite innan vi gick in och kollade på Sommaren med Göran!

Åkte med Elina in till stan när hon skulle jobba och nu sitter jag i soffan mätt och belåten efter en topp-noch måltid som jag lyckades skrapa ihop! Har inte tänkt göra några mer knop idag fast jag egentligen hade behövt det. Stora delar av lägenheten är grusig sen i fredags och så har jag både disk & tvätt som behöver tas om hand om. Suger att man även måste göra tråkiga saker i livet, men det är väl en stor del i att växa upp.



 

Imorgon kommer förresten mamma hem igen, ska bli så kul att träffa henne :)
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0