2 mars

Godkväll och det bättre sent än aldrig, eller hur? Inte mycket liv i rutan men det finns annat som kommer mellan! Försöker leva lite efter att jag har slutat istället för att uggla framför datorn.

Igår så hälsade jag t.ex. på Carro hemma hos henne en stund! Så skönt att umgås med henne för man är verkligen sig själv. Vi planerade helgen lite och det ser ut att bli fest på lördag med massa människor. Hennes mamma har nämligen vänner från Norge som kommer och hälsar på och då är jag med välkommen. Blir nog hur fint som helst. Annars är helgen rätt oplanerad. Funderar på att åka till Brömsebro på söndagen och ge Milwa mina födelsepresenter som jag har köpt till henne, var ju faktiskt ap-längesen jag var där. ILLA.

Börjar 11.30 imorn med men har en körlektion innan så det blir en tidig morgon trots allt. Men det spelar absolut ingen roll för varje dag som jag har haft sovmorgon har jag varit supertrött på jobbet ändå. Idag efter lunch var jag så trött att jag skulle dö, inte hjälpte det att hela telefonin la ner så vi var tvugna att gå tillbaka till stenåldern ett tag. Men imorgon kommer som tur väl är Sabina tillbaka till jobbet och livar upp stämningen, har varit så tomt utan henne på min vänstra sida. Har liksom ingen att göra fula miner till, skicka konstiga skämt till eller bara allmänt flumma ihop med.

Och som det ser ut som nu så verkar ALLA roliga säljare sluta. Inte kul, inte kul alls.

Aja, det blir en bättre dag imorgon. Nu ska jag fortsätta kolla på "Det bästa med Felix Herngren", han är verkligen för härlig. Något annat som med är härligt är att Elina har fyndat Sommaren med Göran till mig för ett sånt fantastiskt pris som ynka 29 riksdaler på maxi, jag är frälst. De flesta som känner vet att jag ääääääälskar den filmen. Kan citera mig till döds. Mer sommaren med göran åt folket<3



N

Kommentarer
Postat av: Josefine

vi kan gå genom eld ;) <3

2011-03-03 @ 16:36:29
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0