17 mars

Hejjj! Äntligen hemma och har ätit, höll på att avlida ett tag känns det som. Man lovar sig varje gång att aldrig handla när man är hungrig men är man tvungen så är man. Nu sitter jag och funderar på om man ska dra på afterwork:en eller inte. Lutar mot nej då jag har haft ont i huvudet i stort sett hela dagen och det blev inte bättre när jag åt! Annars hade jag jättegärna gått men är hellre utvilad tills imorn =)

Det är nämligen tanken att vi ska festa med järngänget imorn, eller delar av det i alla fall. Sms:ade Filipos och undrade om han hade planerat något men han svarade att han gärna överlät det till mig. Försökte bli kvitt det genom att skriva att jag inte gärna vill irritera mina grannar denna helgen med då de bankade i väggen förra lördagen. Lite obefogat då jag ändå kan tycka att man ska kunna spela musik innan 00 på en lördag men istället för att börja tjaffsa gick vi ut istället :)

Så nu ska jag se om mamma svarar på MSN annars är det snart dags att stänga ner datorn! Håller nämligen på att somna sittandes, vet inte vad det är som har hänt med mig. Hoppas på att bli piggare nu när våren (förhoppningsvis) snart är här! Som jag har längtat!


Min plutte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0