15 mars

Godkväll! Idag har varit en bättre dag, vilket är så skönt. Började ju tidigt vilket gjorde att jag också kom hem tidigt. Lagom ovanligt. Storhandlade när jag åkte hem så nu är mitt kylskåp och skafferi fyllt igen, hur bra? Så lagade ihop en god tonfisksallad till middag och det som blev över tar jag med mig till jobbet imorn.

Annars då? Bara fint! Sitter och pratar med mamma på MSN, den fuskisen sitter i ett soligt Florida, inte alls avundsjuk! Hade nog gjort vad som helst för att få lite sol på nosen, vintern har varit olidlig! Så kollar lite på destination.se, SAS och andra sidor med resor och vill verkligen bara sitta på tåget mot Kastrup nu. Har som mål att i alla fall åka någonstans innan sommaren då jag ska jobba alla semesterveckor. Kanske kommer suga lite när man går till jobbet medans alla andra går till stranden men det kommer vara värt det eftersom vi får övertidspengar - varje timme :)

Nu ska jag fortsätta min kväll här, TV-tisdagen har börjat igen! Desperate Housewifes hade premiär idag och efter det är det ju som vanligt Cougar Town & In the middle. Jag klagar inte, har väntat som tusan på att alla program ska börja igen! Och imorgon är det Grey's tur, sååå kul!


Nanna & jag på min 20-årsfest i december!

Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0