I just wanna be your fantasy

ser att jag fått 4 nya låtar av Borg på Spotify vilket får mig att sakna henne något fruktansvärt
fick ett fint SMS igår av Jannie, det är besvarat!
inväntar Elina, vi ska festa i K-na like the old times
hoppas även att några av järngänget har nöjet att komma ikv!

saknar mina andra tjejer som jag vet att jag inte kommer att se på ett tag
men snart så, blir ju så mycket bättre när vi ses istället ♥

ikväll ska jag festa, all-in som gäller!
var egentligen tänkt att det skulle bli K-hamn men utan några egentliga planer la vi det på hyllan
så ikväll ska vi göra vår stad osäker istället!

var även något snack om Kalmar nästa helg med en inflyttningsfest
får se hur seriöst det egentligen är, man vet att det kommer rinna ur sanden (?)
så nu ska jag platta mitt hår, laga lite mat, sminka mig och invänta Elina & Sabina
(och resten av gänget som jag hoppas ska infinna sig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0