"för att du inte ens sa grattis på min födelsedag"

"på min födelsedag

Jag vet att du hatade cigaretter
så därför röker jag 3 paket om dan
även fast jag hatar det
Jag vet att du tyckte om att jag tränade fotboll
så jag har slutat komma på träningarna
även fast jag saknar det
Och jag vet att du älskade det där bandet
så jag har raderat alla dess låtar
även fast jag älskar dom med
Jag vet att du älskade innebandy
så jag har skrivit överallt hur fjolligt det är
även fast jag inte alls tycker så
Och jag vet hur svartsjuk du blev varje gång dina vänner sms:ade mig
så därför har jag haft sex med din bästa vän
även fast jag ångrar mig
Och du tyckte om tjejer med kurvor
så jag har svält mig till ett skelett
även fast jag älskar mat

Och den där bänken som vi träffades på allra första gången
och den sista gången som det verkligen var vi
Den vill jag sparka i sönder
Men istället brukar jag gå dit
med min Ben&Jerry
och lyssna på det där bandet
samtidigt som jag gråter
för att du inte ens sa grattis på min födelsedag
"

/Anonym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0