22 mars

Sitter på mitt rum i Ledja och småsneglar på Scrubs samtidigt som jag försöker skriva, går sådär. Åkte iväg med mamma och Niclas efter jobbet till Kalmar för att titta på en bil till mig. Det var en Micra men inte alls värd de pengarna de begärde för den. Oväntade lack-skador och så lät den riktigt konstigt när den gick på tomgång, även när man körde. Så vi struntade i den och åkte och åt hamburgare innan vi körde hem igen. Bättre tur nästa gång helt enkelt! :)

Och imorgon har jag sovmorgon, igeeeen, men ska bli skönt ändå! Får låna mammas bil och ska alltså köra helt själv för första gången. Ser ni någon som ser så där übernervös i en guldig C4 så är det bara jag, så tuta för guds skull inte! Nej men det ska bli kul, har hört att det är först då man faktiskt förstår att man har klarat det. Efter jobbet har jag inga som helst planer men kan gå och lägga mig hur sent jag vill för jag är ledig på torsdag, na na na na! En utgång kanske? ;) Får se om någon är intresserad.

Annars då? Jo bara fint! Löning på fredag, Olivia kommer den 1:a (ska kolla om jag jobbar då, skriver imorn babe!), Linda om några veckor och allt annat flyter på som det ska. Ska beställa skor till Chaplin och peppa Nanna lite extra nu när hon gör sin utbildning på 777. She's gonna rule! Vad som händer i helgen har jag inte heller någon aning om, kanske blir att kolla på några andra bilar som jag faktiskt kan tänka mig att äga? We'll see, we'll see.


Nu ska jag runda av här, har ju i alla fall delat med mig av lite nu. Har inte riktigt samma blogg-sug som innan men om jag bara håller ut så kommer säkert det tillbaka så småningom. Goodnight lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0