16 mars

Hejjjje!

Har varit en helt okej dag idag, förutom att jag kanske inte hade de roligaste samtalen på jobbet idag. Massa problem men dem löste vi :) Efter jobbet hade jag inget inplanrat så 5 minuter efter att jag slutat stod jag utanför Carros dörr utan att ens ha sagt att jag kommer. Jag älskar sånt spontant, att kunna komma utan att ha sagt till flera timmar i förväg. Så jag stannade där till 20.30 kanske och precis innan jag gick kom Jade också så hon slapp vara ensam :)

Har inte gjort särskilt mycket sen jag kom hem, bara slappat liksom. Dukade upp värsta mack-bordet när jag kom eftersom jag var sååååå hungrig! Finns väl inget bättre än Lingongrova om man ändå ska äta macka och gouda-ost går ju inte heller direkt av för hackor! Känns så konstigt att mitt kylskåp är fyllt med mjölk, yoghurt, ost & grönsaker eftersom de alltid brukar bli dåliga så jag får slänga dem. Men nu ska jag minsann äta upp dem innan de hinner bli dåliga, måste nämligen bli bättre på sånt! Synd att slänga mat när man vet att det finns människor på andra sidan jordklotet som inte ens får någon mat.

Imorgon är det jobb som vanligt & på kvällen har vi en After-Work vilket ska bli kul då jag aldrig varit på en med denna avdelningen tidigare. Blir nog inte så sent men det är ju att man varit där som räknas! Ses fram emot!


♥ (tänk bort honom i bakgrunden)

Natalie

Kommentarer
Postat av: Josse

"♥ (tänk bort honom i bakgrunden)"



...och hon till vänster!



;D

2011-03-17 @ 14:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0