9 juni

Tjena mina små bönor.

Har inte riktigt varit min dag, helt slut i huvudet när jag gick upp imorse. Inte ens "Gubben i lådan" på högsta volym kunde göra mig glad. Men det blev bättre när jag kom till jobbet, fick ju hänga med mina tjejer. Och när jag slutat var det en glad tjej som gick därifrån med vetskapen att vara ledig i 3 dagar.

Har pratat med Joss om att åka dit imorgon och jag åker någon gång på morgonen. Men först blir det ett stopp på Elgiganten för att kolla in en kamera. Har varit sugen på en annan lite bättre kamera istället för min rosa IXUS, som jag inte tycker levererar riktigt. Har istället börjat kolla på kameror som är i mellanstorleken för att få lite från båda världarna. Mamma hade sett två stycken där idag som hon tyckte såg intressanta ut så ska ta en kik på dem :)


Saknar Chappe.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0