2 juni

Hej mina vänner. Bättre sent än aldrig, eller hur? Har så många gånger tänkt att titta in här och berätta alla roliga grejer som händer nu men längre än så kommer jag aldrig. För mig är det viktigt att jag känner för att, annars är det ingen mening.

De första två dagarna efter resan var jag totally dead, men det var så sjukt kul att träffa alla igen :) Festade nyktert med Carro, Jade och några andra på onsdagen, catchade up med Elina på torsdagen och festade hos Svärd med massa roliga människor på fredagen. På lördagen drog jag & Elina på impuls till Malmö för att träffa Olivia och fira att hon var färdig med sin skola. Jättekul att träffa lilla Olli igen, dock drog vi ett tråkigt kort när vi bestämde oss för att gå till Debaser, men nu har vi lärt oss i alla fall. Blev en tidig kväll trots påtryckningar om efterfest från Martins sida. På söndagen åkte vi hem och jag for på en trevlig morsdag-middag i Kallinge med släkten.

På måndagen var vi tillbaka på jobbet, alla utom Sabina som har semester hela veckan :( På kvällen mötte jag, Bengan och Svärd upp C-H, Robin, Jim och Andreas som var i stan och jobbade. Började på Stars och hade trevligt tills de stängde då vi gick vidare till deras lobby och satt där tills klockan nog var två. Har nog sagt det innan och säger det igen, sjukt att man kan lära känna människor som man bara pratat med via telefon och sen sitta som om man känt varandra i minst 5 år. Dagen efter jobbade jag i två olika pass så var ledig mellan 12.30-16 då jag passade på att ta en powernap och sova innan jag drog till jobbet igen. Efteråt åt jag på Montmartre med Hanna och därefter mötte vi upp C-H, Jim och Andreas. Satt på Harrys mysiga uteservering tills de stängde och efteråt körde vi bara runt och lökade oss. Igår var det jobb innan jag åkte hit till Ledja, som är som en oas i jämförselse med stan.

Så himla skönt att ha varit ledig idag och imorgon, efter jobbet, åker jag ut till Filip där det är grillfest med järngänget. Som jag sett fram emot detta, grymt kul att han tog tag i att. Vad lördagen erbjuder vet jag inte än men får inte bli för vilt då jag jobbar på söndag. Annars hade jag lätt hängt på Hanna som ska upp till Skara och hälsa på vår Sabbi.

Nu ska jag runda av. Kommer upp ett inlägg om Rhodos lite senare ikväll, alternativt imorgon/helgen. Inte kul utan bilder ju. Blir inga bilder här heller trots att jag faktiskt tagit några sen jag kom hem. För lat för att lägga in dem helt enkelt, men jag hoppas att ni kan förlåta mig. / kärlek Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0