4 juni

Godmorgon!

Jag vaknade upp med ångest idag, inte p.ga. alkoholen utan för att jag varit otrevlig mot en som kanske inte riktigt förtjänade det. Jag blev bara så besviken igeeeeen vilket jag börjar bli riktigt trött på. Såg verkligen fram emot att han skulle komma och så kommer han med dåliga ursäkter att han inte hade hittat och kört tillbaka. Så vad jag kommer på hade jag gett honom en liten utskällning. Menade ganska mycket jag sa, men inte allt, så ska försöka ringa sen.

Men annars var kvällen toppen! Kom till Filip efter att ha åkt buss i en evighet och där hade vi det så trevligt. Vi hade samlat en stor skara ur järngänget (var bara några som saknades..) som hängde där fram till midnatt. B kom även hem igår, så himla kul att se henne igen. Som jag har saknat henne. Fick även för mig att jag skulle flytta till Stockholm igår, har tänkt tankarna nu på senaste tiden och det kanske inte hade varit så dumt? Händer ju ändå inte allt för mycket här. När vi var färdiga för stan körde B in oss och vi dansade häcken av oss bland resten av stadens befolkning. SÅÅÅÅ trångt verkligen, men vi var kvar där tills stängning ändå. Nån snubbe som visste vem Siri var gick och köpte en flaska vin och var sjukt snurrig. Dock blev han inte så långvarig så vi gav bort flaskan till någon som fyllde år.

Och vad som händer idag? Ingen aning fortfarande vilket skrämmer mig en aning. Håller på att dö av tristess så blir nog en runda till Ledja idag med. Lite god mat tackar man inte nej till direkt, sen är det så skönt att komma till landet. Kan ju liksom inte vara särskilt vild då jag jobbar imorn, men är inte ensam om det för Svärdis ska med det, puuh! Efter jobbet drar jag nog till Brömsebro och hänger lite där, alldeles för längesen jag var där så är nog där under måndagen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0