you're a firework

Trött, seg, död. Postiva tankar bara överflödar min blogg just nu känner jag. Har verkligen inte lust med något annat idag än att bara ligga här på soffan och kolla på vänner, passar utmärkt i mitt tillstånd.

Dagen har nämligen sniglat sig fram, aldrig har tiden gått så sakta. Men då är det ju tur att jag är ledig imorn så jag kan vila upp mig :) Har ju inga planer så blir till att göra precis vad jag känner för ;p

Känner att detta är ett riktigt hjärndött inlägg men kommer bli bättre imorn när jag har gott om tid. Blir lätt att det inte är särskilt kul att skriva inlägg när man kommer hem jättetrött klockan 10 på kvällen.


grrr..

Positivt Natalie, väldigt positivt.

Vill att snön ska smälta, vill komma igång med Chaplin igen, vill till solen, vill umgås med mina tjejer.
Mycket vilja och många måsten. But thats life.


Nu loggar jag ut, sätter telefonerna på ljudlös och unnar mig en skön sovmorgon.
Vi hörs imorgon, pigga och glada!


Kommentarer
Postat av: Sten Glaskvist

Fin bild ;)

2011-01-05 @ 00:37:53
URL: http://kasta.sten.i.glashus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0