yes I would die for you baby, but you won't do the same

Dagen började helt fantastiskt, höll nämligen på att dö på bussen när jag var på väg till jobbet. En idiot som inte kollade när han körde ut från en korsning så han höll på att köra in i sidan på bussen. Som tur väl var märkte busschauffören det och var väl tvungen att köra upp en bit på trottoaren för att klara sig undan den klantiga trafikanten.

Så sämre kunde det ju inte blivit i alla fall. Men dagen har gått hyffsat snabbt och nu är jag hemma en runda innan jag ska iväg igen. Henke har inflyttningsfest ikväll så jag och Anna ska komma och göra hans tillvaro så mycket bättre. Nej men det ska bli himla kul faktiskt att få se hur han har det. Vad som händer efter har jag ingen som helst aning om, det är liksom sånt man märker. Kan bli intressant =)


Så nu ska jag få i mig en bit mat, sminka mig, fixa håret och sånt ni vet.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0