white light moments

Svullnaden har gått upp ännu mer och jag tappar hoppet om att kunna gå tillbaka till jobbet imorn. Var nämligen hos tandläkaren imorse och han sa att svullnaden kommer gå upp fram tills det 5:e dygnet. Det betyder att jag har en lugn och tråkig helg att se fram emot. Gissa om jag blev depp?

Var ju tal om att träffa tjejerna från jobbet imorgon men vet inte om jag är så pepp på det om jag ser ut så här. Att jag dessutom inte får dricka något gör det ännu lite sämre. Men jag biter ihop, det är ett steg på denna vägen mot att allt ska vara färdigt. Men att det dragit ut på allt gör ju att det känns hopplöst ibland.

Så idag ska jag tillbringa dagen i sängen för 3:e dagen i rad. Är ändå ganska skönt att bara ligga och kolla på SATC hela dagarna. Ångrar dock att jag faktiskt inte tog med mig Twister, förstår inte varför jag ens tvekade. Han hade gjort att jag blev lite gladare i alla fall. Men åker nog hem med mamms och Niclas så får kramas med honom då!

Alltså egentligen. Är det inte ganska konstigt att när man jobbar vill man inget annat än att bara slappa och när man väl MÅSTE vara hemma, ja då vill man inget annat än att gå tillbaka till jobbet. Saknar alla mina kollegor och att jobba. Det måste bero på att vi har så himla kul ihop =)


Tre av mina underbara kollegor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0