secrets

Godmorgon alla. Jag vet, det känns sjukt konstigt att skriva så i och med att klockan är 13:37 (oooh, eliit). Jag vaknade för första gången runt 9 för att jag var såå hungrig så gick ner för att ta en macka och gick upp igen. Såg något avsnitt av OC innan jag somnade igen. Måste vara tabletterna som gör att jag har så lätt för att sova, för innan hade det aldrig gått.

Idag är det jag och Twist! Var ute med honom på en kort runda innan. Vi skulle kolla om det hade kommit någon post vilket det borde vid denna tiden men lådan gapade tomt. Ni kan ju gissa om Twister blev besviken då han älskar att få i uppdrag att bära en tidning hem.

Annars händer det INGENTING idag precis som det varit i några dagar nu. Jag är visst inte så duktig på det här med att vara sjuk, man är ju så rastlös. Mamma visade 4 stycken böcker igår med massa recept. Får se om jag ger mig på någon av dem och bakar eller lagar ihop något smaskigt, inte helt otippat faktiskt.


Men nu ska jag fortsätta slösurfa lite och kanske sätta in en ny skiva från min OC-box! Älskar att verkligen streck-kolla på serier! Just nu är det SATC som jag kollar på i lägenheten och så tog jag med mig OC hit. Så jäkla bra serier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0