I have to live withou you

Min sjukstatus: Fortfarande läskigt svullen och ser hemsk ut. Gör lite ont och jag går på pencillin nu i 6 dagar till.

Det enda jag vill är att bli frisk. Kunna jobba, umgås med folk, festa, träna och åka iväg och göra roliga saker. Har inte alls ro i kroppen till att bara ligga hemma hela dagarna. Dock har jag haft tur som hade Budda på besök idag. På eftermiddagen kom mamma en stund och Elina med efter att hon slutat. Så har ändå haft tur.

Åkte hem med mamma och Niclas nu och ska in till stan imorn igen. Det är tänkt att jag ska till tandläkaren för att kolla mig. Om det verkligen är normalt att vara så svullen som jag är nu och dessutom ska jag be om att få starkare pencillin då dem tabletter jag fick inte biter på mig! Att de aldrig lär sig :(

Annars känns det inte som om jag har så mycket att dela med mig av. Händer inte så mycket som sagt. Men kan ju berätta att jag håller på med en till fotobok, har kommit in i ett stim nu när det gäller fotoböcker. Det är så himla kul att både göra dem och sen bläddra i dem när de är färdiga! Har tre stycken nu hemma i lägenheten men en av dem ska jag inte behålla själv. Den jag håller på med nu är det bara bilder från Marmaris i (och lite Istanbul från i våras) från alla mina 3 år där nere.

Joss ringde nyss, hon berättade att hon skulle komma hem nästa vecka! Wiiiiho! Och nu är det inte långt kvar tills vi åker upp till henne heller, ih vad kul! Olli, kan du med den 26-27:e? :D Så vi blir hyffsat samlade i alla fall!

Kommentarer
Postat av: olivia =)

åhh, jag vill men vet inte riktigt ännu om jag hinner och kan. Har bajsmycket i skolan då för jag går ut på praktik efter den helgen men jag återkommer så fort jag vet! Förresten, hur kommer vi dit? och när åker vi dit respektive hem isf? =)

2011-01-26 @ 22:48:29
URL: http://oliviastertman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0