save yourself

Har världens mysigaste kväll här på Alamedan. En stor kopp (koffeinfritt) kaffe, massa tända ljus, fina människor på chatten och SATC i bakgrunden. Svullnaden har gått upp och jag börjar likna Grinchen igen till min stora besvikelse, trodde man bara skulle behöva se så hemsk ut en gång i livet. Så är hemma imorgon med, får se hur jag mår på torsdag. Kan tänka mig att jag kommer gå bananas om jag måste sitta inne hela tiden med bara mig själv som sällskap.

Imorgon har jag i alla fall den turen att få passa Budda medans Elina jobbar! Så vi ska mysa i soffan tillsammans då vi är lika duktiga båda två på det. Ska bli skönt med lite sällskap! När Elina slutat är tanken att vi ska äta på Tre G men som jag mår/ser ut nu är jag inte så säker på att jag vågar gå ut och skämma ut mig.

Fick förresten höra av Sabina att vissa säljare trodde att jag jobbade idag. Någon hade tydligen pratat med mig hade de sagt till Vickan och de kallade Emelie för Natalie. Så sjuka men samtidigt så himla roliga! =)



Så nu ska jag fortsätta med min lilla ensamma kväll. Klockan 22 är det premiär för Cougar Town så det ser jag fram emot väldigt mycket. Sen blir det att somna tidigt så jag är redo för pojkvasken som kommer redan vid 8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0