23 januari

Godmorgon godmorgon!

Det blev varken Ledja, Kuggeboda eller Brömsebro igår. Istället kom Elina hit till stan och vi gick på bio! Vi såg 'Love and other drugs' och den var riktigt bra. Jag och Elina ger den 4 solar för att vi inte riktigt visste vad som krävs för att få 5 stycken. Efteråt satt vi i min soffa och snackade tills klockan blev mycket och vi blev trötta :)

Idag fick jag verkligen sova ut, klockan var nog 12 när jag vaknade. Har erbjudit mig att jobba övertid idag men tydligen behövdes inte jag. Surt när man VILL jobba men inte får. De hade nämligen blivit totalt nerringda igår med 30 personer i kön hela tiden. Men som tur väl var det lugnare idag sa Sabina!

Efttersom jag ändå inte hade något mer att hämta i stan idag så åkte jag hem. Skönt att vara i skogen. Så fort lunchen har lagt sig lite och Twister har ätit upp sitt grisöra ska jag ta ut honom på en lång promenad. Får passa på innan det blir mörkt för då går jag ingenstans!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0