it's a beautiful world

Dagen började med att jag fick springa till bussen.. som körde iväg när jag precis var framme. Alltså har jag inte haft någon bra start över huvud taget. Om det är bättre nu? Njae, efter en stor kopp kaffe och lite huvudvärk är jag inte särskilt pepp men jag gör mitt bästa. Väntar dock på att Sabi ska komma så hon kan läsa igenom mitt personliga brev jag skrev igårkväll innan jag skickar in det. Så håll alla era tummar nu!

Dock känner jag inte för att göra något ALLS ikväll förutom att slappa. Men jag vet att det kommer ändras sekunden som jag går ut härifrån och ringer Carro typ. Annars kan jag ju alltid bjuda mig in hos Elina, känner att det var WAY to long ago. Min fina.


lite värme hade inte suttit fel..

Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0