mareld

Godkväll!

Hemma efter en dag som känns som en av världens längsta. Det där med att börja 10.30 är verkligen inte min kopp av te men det är bara att acceptera. Dagarna blir ändå hur bra som helst med tanke på hur bra alla mina kollegor är, cred till er! Lena var dessutom världens pärla som bytte tid med mig.

Detta betyder nu att vi ska till Jönköping den 26-27 februari med tjejerna! Håller alla mina tummar och tår att Olivia hinner bli frisk med för det hade verkligen varit pricken över i:et om hon kunde följa med oss :) En hel helg med bus, mys och kul! Ser fram emot det något fruktansvärt redan nu faktiskt!

Imorgon eller helgen är än så länge oplanerad. Får se om det blir fest på fredag och middag på lördag. Håller mina dörrar öppna, kan ju alltid dyka upp andra aktiviteter med! Only time will tell!

ingen vill förlora
var den som fick ett tack
var den som inte stack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0