in your eyes

Sitter på jobbet och för tillfället är det väldigt lugnt här så jag lyssnar på Spotify mellan samtalen. B visade mig nämligen en funktion i programmet som jag aldrig sett innan, man kan tydligen skicka "mail" där till varann. Hon skickade även med 9 låtar som jag sitter och matar igenom nu och än så länge så låter det riktigt bra!

Har snart lunch nu så ska med Sabina att handla lite i pastavagnen då hon inte är lika förberedd som mig. Fick med mig den inbakade fläskfilén med svampstuvning och hasselbackspotatis hemifrån. Åh, lunchen får jättegärna komma redan nu för jag håller på att dö av hunger, men jag är inte bitter - inte alls!

Vill förresten passa på att tipsa om Under 26 som idag har uppdaterats. Har du bara ett abonnemang som kostar mer än 99 och du är under 26 ska du idag uppdatera din tjänst. Då får du nämligen både talfritt Telenor och SMSfritt Sverige helt gratis!

Men nu är det lunchtime, passar perfekt.
Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0