turkey

Jag & Elina har nyss sett filmen '13' som varje gång lyckas göra en på deppigt humör så vi piggar upp oss med cola :D Är snart dags för oss att ta bussen till Lyckeby för att hämta Elinas bil som hon ställde där igår innan vi far vidare mot Kuggeboda mot em kalkonmiddag som kommer sitta mycket fint!


Vi hade det förresten väldigt kul imorse när alla började vakna till. Kollade nämligen igenom alla bilder från min lilla kamera och oj vad vi skrattade.

Såg bilder på en som Linda hade på G
jag: men Linda, ser du inte att han börjar tappa håret?
Linda: vafan var inte så petig nu!

Nu måste jag ta tag i mig själv, kan ju inte se u som något katten dragit in när jag ska träffa Elinas storasyster för första gången på 1½ år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0