the show

Godmorgon! Blev en sen kväll igår, var nog hemma vid 5. Först satt vi hemma hos Juan med massa trevliga människor och när en stor del av dem skulle ut drog vi med till stan. Men istället för att gå ut drog vi till Joakim och fortsatte festen tills småtimmarna. I och med att jag jobbat hela dagen var jag svintrött runt 5 så jag gick hem medans de andra säkert höll på till morgonen =)

Mamma väckte mig nu vid 12 och sa att hon är påväg in till stan. Får se vad vi hittar på! Lär ju inte bli någon polenfärja, tråkigt nog då våra gratisbiljetter går ut på måndag. Eller så åker jag och Carro själva och har skitkul, vi får se!

Men nu ska jag gå till köket och ta mig något att äta. Mår oförskämt bra idag då jag tog en bakistablett och en alvedon innan jag gick och la mig, känner ingenting! Efter att jag ätit något kan jag lägga upp bilder för igår tog vi jättemånga och har jag tur kan Jade skicka några från hennes kamera med när hon kommer in på MSN!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0