tell the world I'm coming home

Hej hej, hemskt mycket hej. Vet inte om det är systemet som det var fel på eller om jag kollat fel på dagarna för jag var inte alls ledig idag. Vaknade av ett samtal vid 10 av Tina som undrade vart jag var. Var på jobbet lite efter halv 11 och behövde bara jobba till 16.30 då de satte mig som tjänsteledig de timmarna jag missade på morgonen.

Så tiden på jobbet gick mycket fort och nu laddar vi för en utgång. Elina kommer hit strax och så får vi se om det blir några fler eller om vi möter upp dem ute :D

För det är imorgon jag är ledig nämligen. Så all-in som gäller och imorn ska vi sätta upp resten av tavlorna och klockan på väggarna så det inte är lika tomt som det är för tillfället. Att det nästan tagit mig ett år att få det gjort är nästan pinsamt men bättre sent än aldrig sägs det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0