so do you?

Nu är jag hemma igen och har världens bedövning i hela käften. Eftersom jag varken får äta eller dricka innan bedövningen har lagt sig måste jag vänta tills jag kan ta en tablett mot smärtan som börjar komma nu. Men allt gick inte enligt planerna, hade tydligen inte tillräckligt med ben så de började 'plantera' lite så man ska kunna göra som det var tänkt i början. Detta gör att det kommer dra ut på tiden ÄNNU mer och jag var riktigt frustrerad när jag fick veta det. Men det var bara att hålla god min, de gör ju ändå sitt bästa!

Esen fångade mig på chatten. Nästa vecka kommer han till Polen och ska via Sverige sedan åka till Norge. Så jag håller mina tummar att han tar båten via oss så vi får krama om honom lite. Var alldeles för längesen jag såg honom. Chatt, SMS och sånt är ju ingenting i jämförelse med att faktiskt få träffas! Han ska nämligen besöka sin dotter som bor i Norge vilket är det bästa han gör på länge antar jag. De har inte setts på så länge så det lär bli en kär återträff! Jag är glad för din skull, vennen!


Esen och jag under vår vilda utekväll!

Nu ska jag fortsätta tycka lite synd om mig. Det är ju en himla tur att jag inte är akut-hungrig i alla fall. Det hade varit förjävligt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0