shopping-times!

Har nu kommit hem efter att ha shoppat loss ordentligt på stan! Gick loss på REA:n inne på sisters och fick med mig typ 4 tröjor och ett par skitläckra leggings med skinndetaljer. Blev även 4 hipsters från SVEA då de hade rea inne på kompaniet med.

Nu sitter mamma & jag i lägenheten och slappar, så jävla skönt. Får snart börja tagga järnet igen då vi ska ha så jävla kul ikväll! Har ju några First:are på besök i stan och de vill nog inte gå till piraten som de gjorde förra gången ;p dock så har jag varit på Harrys två gånger denna veckan så vi kanske inte har så många alternativ ändå. Om de inte gillar stökig musik för då kan vi visa dem våra kronjuveler: P&M & play.bar!

Ska nog avnjuta den goda fiskgratängen som mamma hade med sig hemifrån som Niclas lagat nu. Sen får vi se vad som händer.


Kolla, jag är redan ganska öl:ig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0