positiv dag

jag älskar att jag var så pass bra idag att jag kunde gå tillbaka och jobba
jag älskar att solen var framme i stort sett hela dagen, det gör så otroligt mycket
jag älskar att jag alltid med jämna mellanrum får massa låtar skickade i min inbox på Spotify av B
jag älskar att det bara är 4 veckor innan vi åker till Jönköping & Joss
jag älskar att vi åt ost & kex på jobbet idag
jag älskar mina nya skor jag fick av mamma efter operationen, de är så sköna! taaack mamma!
jag älskar att vi äntligen lagt en beställning på en iPhone 4 till mig
jag älskar den goda matlådan jag hade med mig idag som Niclas har lagat

det har med andra ord varit en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0