otursmorgon

Min morgon började inte alls bra. Klockan ringde aldrig som den skulle varken vid 9 eller 9.25 men som tur väl vaknade jag vid 9:53. Min buss skulle gå 10:05 och fan vad jag kutade utav bara helvete och preeeecis när jag når kungsplan så kör busshelvetet iväg. Tror ni man blir depp eller? Så istället gick jag och satte mig på tre G med en kaffe för att vänta in 2:an där Emil sen hämtade mig.

Så kom hit för en stund sen till Brömsebro och snart ska vi till IKEA för att shoppa lite! Några andra planer för idag tror jag faktiskt inte att vi har, så skönt.

Nu ska jag runda av, ska nämligen äta innan vi åker då jag inte hann varken äta eller nåt imorse.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0