min måndag

Har jobbat idag, flummat runt med mina kära arbetskamrater, suttit och varit Elinas stöd och fått besök på kontoret av några First:are. Efter att det stängde åkte jag med dem in till stan och vi satt på Milano medans de åt då de inte ätit något under hela dagen! Efter det skulle de på en "liten runda" till Kalmar medans jag gick hem till mig.

Har nu pratat med Carro i 1½ timme om alt mellan himmel och jord. Nu är det strax att gå och lägga sig. Imorgon har jag sovmorgon, vilket ska bli hur skönt som helst. Har nämligen inte hunnit vila ut mig efter helgen så har gått och gäspat hela dagen idag! Inte okej! Imorgon ska jag vara på lika bra humör som Vickan alltid är och smitta av mig på resten!

Kolla vilken facerape jag fick medans vi satt och åt, det är inte heller ok! Synd bara att jag aldrig kunde ge igen på Rasmus :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0