lördag & söndag

Tjena alla små stjärnor!

Sitter i soffan och är döhungrig men ska försöka att stå ut lite till så jag kan få ner några rader.

Igår så drog jag ju som sagt till Hanna där de redan hade spelat färdigt så vi snackade mest istället, så himla rara och goa människor det där =) Efter 21 nångång var Aimen och Kalle i stan så vi gick hit och började dricka, även Carlos joinade efter ett tag. Vi hade så himla trevligt och det var inte förrän runt 03 nångång som vi avslutade kalaset och gick och la oss!

Imorse var jag så där läskigt pigg igen och vaknade för första gången vid 7, ja ni hur ju själva hur sjukt det låter. Men lyckas somna om igen och vakna av att klockan ringer runt halv 10. Idag var det nämligen planerat att vi skulle shoppa i Kalmar med Hanna, Sabina, Fille och så Hannas kompis som jag råkade förväxla med Vicky eftersom att jag inte kollade riktigt ordentligt när jag hoppade in i bilen, så nytigt.

Väl i Kalmar blev det modehuset där det bara var Hanna som kom ut med plagg i påsen, vi andra hittade inget särskilt! Bättre var det på IKEA då jag äntligen har köpt mina hyllor som ska upp på väggen så fort som möjligt. Hittade även en jättefin ljusstake som man har levande ljus i, lyser verkligen upp hela rummet! Annars flummade vi mest runt, åt god mat och skrattade mest hela tiden. Sjukt trevlig dag!

Det bästa som hände idag var när vi gick i gången, allmänt flummiga som sagt och så är det ett så seeeegt par som går före oss. Jag mumlar "jävla söndagsshoppare" samtidigt som kvinnan stannar till i en millisekund så min (då tomma) kundvagn åker rätt in i hennes fot. Alltså jag och Fille höll på att tappa oss själva, fan vad vi skrattade! Så otippat att hon verkligen skulle stanna, var ju inte direkt meningen att köra in i henne även om jag tänkte tanken många gånger innan det faktiskt hände.

Nu är jag äntligen hemma, tröttheten efter att inte ha sovit ut ordentligt hann ikapp mig nu på eftermiddagen så soffan och tvättstugan är mina bästa vänner ikväll! Annars ska jag tagga till jobbet imorn, pigg och glad!


Det planeras en Jönköping-resa i februari till kära Joss med alla fina flickor! Ses fram emot ♥

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0