I'll go crazy if i don't go crazy tonight

Godmorgon alla mina små kycklingar!

Idag är en sån dag där inget kan rubba mig eller mitt goda humör, mår så sjukt bra! Vad det beror på vet jag inte, kanske är det en fridayfeelin' vem vet? Men det är oerhört kul i alla fall och det ska bli hur skönt som helst att vi får helg om ungefär 5 timmar.

Gårkvällen spenderades som sagt hos Sabina med Hanna & Vicky! Vi åt ost med kex, chips och de dracks även vin. Jag nöjde mig med ett glas då vin varken är min grej och så för att jag skulle jobba tidigt idag. Vi skackade tjejsnack, drev lite med Tobbe och hade det lika trevligt som vi alltid brukar. Vilka tjejer, ni skulle bara veta :)

Efter jobbet ska jag & Carro dra oss mot hennes killkompisar som ska med oss i helgen. Vi ska nämligen hjälpa dem att boka biljetter till Polenfärjan. Vi slipper betala för det då Elina var så snäll som gav oss deras presentkort, tack min fina! Är dock jättesynd att du inte kan hänga med, men under andra omständigheter så gör vi det tillsammans vi med! Vad som händer efter att vi hjälpt dom har jag ingen aning om, men inget för vilt då vi måste vara utvilade inför imorgon!

Funderar på att ta en riktig myskväll hemma då jag verkligen börjat få ordning på lägenheten på riktigt nu. Det enda som saknas på väggen är faktiskt mina tavlor och min text jag ska ha på väggen. Men de kommer också komma upp alldeles strax. När allt är färdigt och mamma och Niclas tagit med sig mina fina golvlampa till stan kan jag ta lite bilder att visa er!

Nu ska jag ta en välförtjänt lunch, är nämligen jättejättehungrig nu!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0