hey baby, drop it

Man kanske ska göra åtminstone ett ordentligt inlägg idag? Inte för att jag tror att jag är särskilt kapabel till att då jag är superduper-trött men kan ju åtminstone försöka!

Var tillbaka på jobbet efter en 4-dagars ledighet och det var kul samtidigt som man gärna hade haft lite fler dagar. Men vafan nån gång måste man ju bita i det sura äpplet och idag var det dags. Hade dock väldigt kul på både fikor och lunchen. Första fikan kom alla från alla möjliga håll och kanter och det blev en riktigt skön stämning i fikarummet, sweet!

Märker att jag är lite efter i huvudet så får nog faktiskt avsluta här. Känner att jag bara babblar för att jag tycker att det är roligt att skriva. Nu ska jag fortsätta att skriva lite på engelska på fb-chatten och sen krama kudden. Har sovmorgon imorn och det ska verkligen bli hur skönt som helst. Dck får jag inte glömma att ställa klockan på min Sony Ericsson då det verkar som om att Apple fortfarande inte fått igång väckarklockan på alla iPhones.


Ser ni hur små vi ser ut att vara? Ändå var vi nästan 18 år och kände oss på toppen av världen då vi smet in på Nivå den kvällen. Tur att vi är liiiite äldre och visare idag Olli!

Kommentarer
Postat av: olivia =)

haha, det var tider natsi, det var tider! =)

2011-01-05 @ 12:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0