he's so lovely

Hemma efter jobbet! Här sätts mina hyllor upp och jag har fått i mig ett mål mat. Ska nämligen gå till Sabina strax eftersom vi ska äta lite kex, ostar och dricka vin. Jag klarar mig dock utan vinet då det inte riktigt är min grej än men lite kex säger man inte nej till. Vickan ansluter sig när hon slutat jobbet vid 8 och har vi tur så kommer även Hanna. Är nämligen lite osäkert då hon är tvungen att packa för sin skidvecka. Men jag håller mina tummar i alla fall.

Går och väntar på besked från jobbet i butiken, hade faktiskt velat veta redan nu om jag får det eller inte. Så man vet vad man ska göra. Hade nämligen varit SÅÅ kul att få testa på det och bli en erfarenhet rikare! =)



Men nu ska jag hjälpa till att plocka undan lite här och sedan ta på mig skorna för att gå vidare.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0