godmorgon

Klockan är efter 1 och jag har verkligen fått sova ut idag vilket har varit hur skönt som helst. Behövdes verkligen efter gårdagen då det blev fest ändå för min del, dock en lugn kväll för mig! Började hos Jones med honom och grabbgänget tills jag mötte upp Carro, Jade, Jerry och folket hemma hos Amanda där vi var hela kvällen och umgicks =)

Har inga planer för idag men snackade med Elina igår och åker troligtvis med henne hem sen när de skulle ordna en grej här i Karlskrona. Ska bli så mysigt att komma ut till Kuggeboda igen och mysa med Budda, umgås med henne och bara vara. Folk underskttar verkligen landet och tror att det är något tråkigt. Men jag tycker det är skönt att komma ut till landet, trivs nog mycket bättre i hus faktiskt!


saknar värmen /:

Vet inte om jag tog några vettiga bilder men gjorde jag det lägger jag upp dem sen!
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0