från och med du

Hejhej!

Har precis kommit hem igen efter att ha varit på stan med mamma. Blev lite saker inhandlade faktiskt vilket alltid är kul. En stickad tröja, två tunikor och så lite strumpbyxor som man aldrig kan få för många av! Ser fortfarande inte hel normal ut och dessutom har jag en blåtira så folk måste trott att jag varit i slagsmål, haha.

Friskanmälde mig förresten tidigare idag, nu ska det minsann jobbas. Tjuvstartar lite imorgon med att gå in övertid på mailen för att göra Sabina sällskap. Som gengäld tar hon min ADM och jag får sitta i telefonin. Det där med samarbete, det kan vi! Och för att göra henne glad ska jag ta med mig ost & kex till jobbet till oss tjejer som jobbar imorn =)

Nu ska jag kolla på lite O.C
Later!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Söt du äääääär!

2011-02-03 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0