förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Är hemma, i Ledja och tar det lugnt vilket kan vara behövligt. Hann aldrig riktigt sova ut men har druckit cola och eftersom jag är ganska känslig för koffein så piggnade jag till rätt snabbt! Ikväll har vi inga planer alls förutom att äta den goda maten som Niclas lagar för tillfället. Ska bli skönt att bara lufsa runt här, älskar att vara hemma! Och har man ändå inga planer kan man ändå spendera lite tid här =)

Mötte förresten upp mamma i stan efter att jag bloggade imorse. Vi kikade in på REA:n på Sisters och jag fick med mig ännu fler plagg. Blev nog 3 skjortor/tunikor, leggings och skärp! Vi handlade för 1500kr tillsammans och hade det inte varit rea hade vi behövt betala 6000 för exakt samma saker. Mamma köpte nämligen en jättefin kappa som kostade 2500 från början men nu bara kostade 650 kronor. Vilket kap va?


Vilken utsikt va? Åh, jag vill ha sommar nu :/

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Spotiy, skriva lite på MSN och längta efter mina flickor.
N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0