en slapp dag

Har verkligen haft en hur skön dag som helst, dock kunde vi inte sova så länge som vi ville eftersom vi har börjat bli såna pensionärer som vaknar tidigt, hur sent vi än lagt oss. En stund efter att vi vaknat kom Anthonio över på en kaffe och med sig hade han pizza till oss - jackpot!

Efter att både Elina och Anthonio gått var jag själv en stund innan mamma, Niclas & Twister kom. Vi har satt upp klockan (dock för högt), spegeln, min glastavla i köket, TV:n och även planerat hur vi ska ha hyllor och tavlorna i köket. Nu ska jag fortsätta att kolla på en film som jag somnade till efter att jag tagit en dusch, måste ju vara pigg och fräsch på jobbet imorn.



Annars har jag inte mer att tillägga, hörs imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0