don't make me start without you

Har fyllt magen med hemmagjord köttfärssås, fin sallad som bestod av himla fin fetaost och coctailtomater samtidigt som jag kollade på SATC. Har nämligen börjat att kolla på det igen, från början förstås! Mina vänner-boxar tog slut då jag bara har 6 stycken så nästa gång jag är på elgiganten ska jag köpa i alla fall två stycken till så min samling snart blir komplett. För man kan faktiskt aldrig kolla för mycket på dessa två serier, hur bra som helst ju!

Har förresten skickat in både mitt CV och det personliga brevet till den ansvariga som har hand om båda Telenorbutikerna i stan. Känns bra och jag håller tummarna! Även om jag trivs sjukt bra där jag är nu så är det ju alltid kul att få testa något nytt och att sälja bakom disk är något jag alltid velat testa! Och går det inte denna gången kan man ju alltid testa igen :)



jag älskar er

Nu ska jag slänga mig i sängen, lär somna som en stock!
N

Kommentarer
Postat av: olivia =)

Älskar dig med honey! <3

2011-01-12 @ 16:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0