dagens

DAGENS LÅT: Akon - I just had sex
DAGENS KLÄDSEL: jeansskjortan jag köpte i helgen tillsammans med ett par skor jag hittade hemma i Ledja som jag nästan hade glömt bort att jag  hade
DAGENS FRISYR: platt, olivligt men ändå fräscht
DAGENS MAT: den delikata måltid som vi även åt i lördags. inbakad fläskfilé med hasselbackspotatis
DAGENS HÄNDELSE: ingen särskilt, tråkigt nog
DAGENS TRÅKIGASTE: att behöva vänta på leveranser som ska komma med posten, jag har vääärldens sämsta tålamod
DAGENS MÅENDE: var först supertrött men nu är jag pigg och frisk som en nötkärna!
DAGENS BILD: en bild jag tog när jag var i Kristianopel efter att ha lämnat Ledja. Jag ville inte börja på högskolan så bodde hos Johanna i några dagar eftersom jag inte hade någon annanstans att ta vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0